men finns det inte fler som jag, som bara tittar bort igen

November är alltid en prövning. Fyra veckor av kamp mot regn, isvindar och ständigt sänkta serotoninnivåer, som ett militärt träningsläger inför den ännu längre, ännu blötare vinter som väntar på andra sidan kalenderåret. Som tur är finns det ost och vin på träningslägret och i det allra mörkaste hörnet av året syns ändå ljuset från en växande kamp; en armé ligger i träning och kängor knyts hårdare runt vristerna när vi bidar vår tid. Jag hör hur människor höjer rösterna, så jag höjer min. Det blir aldrig kallt när vi står tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Men åh vilka mysiga bilder :)

2015-02-02 @ 13:09:02
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0