send your dreams where nobody hides, give your tears to the tide

Var i Jönköping en helg och firade den bästa lapplänningen jag vet som fyllde år och hade sig. Tydligen firade hela Jönköping henne, eftersom de ställde till med Pridefestival och manifesterade för kärlek och mänskliga rättigheter och the whole shabam. Jag menar, det kan inte finnas någon annan anledning till en sån tillställning än att Ms. Knekta finns och fyller år. Sen att jag fick dansa töntdans och öva på mina obefintliga grillningsskills med två bästisar, det är som bara en bonus i sammanhanget. En väldigt bra bonus, det vill säga. Ca den bästa bonusen en kan få. 

Kommentarer
Postat av: Cami

Åhmen kärlek på dig!!

2014-05-27 @ 11:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0