så många broar jag bränt, ingen tog mig riktigt över, nej

Så himla orättvist att jag ska bli sjuk vid varenda tenta det här året. Nu är det detssutom en liten, liten deltenta på 2 A4 som givit mig den grönjävligaste förkylningen i mänsklig historia. Hur ska det gå när stora salstentan i juridik kommer i vinter? Tuberkulos? Pesten? Bältros?! Nej, kroppen, ta dig i kragen för bövelen. Det här är orimligt.

Dagen har, på grund av host-slem-snorsjukan, bestått av en obscen tekonsumtion, netflixmarathon och några timmars feberyra. Plus en manisk städning av lägenheten, bara för att slippa känna mig helt värdelös. Det här med att ligga still i tolv timmar är inte riktigt min starka sida, men har fått förmaningar av moderskeppet att vila tills jag är frisk. Så tråkigt. Har egentligen inte tid att inte göra någonting, samtidigt som jag inte heller orkar. Kroppen stänger som av, huvudet också. Därför känns det helt legitimt att inte öppna en enda kursbok eller en enda anteckning från föreläsningarna. Bara spela sims och äta choklad. Livet, mina vänner. Livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0