november spells sweet memory, the season blue remains

Hoppas att ni som läser verkligen älskar instagrambilder (som ni antagligen redan sett eftersom att jag vet att ni som läser även är trogna följare på instagram), för det är ungefär vad jag har att erbjuda. Egentligen är mitt huvud fyllt till bristningsgränsen med saker jag vill skriva om, berättelser och sagor och tankar; sådant som bara väntar på att det där lilla, lilla ventilationshålet ska uppenbara sig och sen - KABOOM! Tråkigt nog är detta, något mystiska, ventilationshål väl igentäppt av 2,84 kg lagbok, samt tillhörande litteratur om denna 2,84 kilos lagbok. Kan ni visualisera er detta? Hoppas inte det. I alla fall, kul att ni finns och att ni fortsätter tråna efter mitt eminenta skrivande. Det känns som att vi utvecklat en sund relation, här. Bra jobbat. Bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0