men om jag tar mig ifrån en sviken dröm och hit igen, så kanske jag kan känna meningen med tystnaden

Vad jag insett sen jag började läsa på universitet: Hjärnan är aldrig så långsam och grötig som när den behöver vara jävligt snabb. 

Vad jag längtar efter just nu: 5 juni 12:00, kanelbullar, vegoburgare, pommes, munkar, jordgubbsglass, pasta pesto, danska wienerbröd, birkabullar, Cadbury's mjölkchoklad, Pepsi max, lön, vattenmelon, lökringar, belgiska våfflor, nutella, hemmaodlade tomater, ranchchipsen, falafeltallrik, mazarintårta, tacos, ostdipp, potatismos, stekt strömming, marängswiss, mer pommes, subway med veggie patty, all friterad potatis som finns, pistageglass, äpplekaka med vaniljvisp, ballerinakex, churros med kanel, pizza samt bakad potatis med skagenröra.

Vad jag borde göra just nu: Läsa klart tre artiklar på engelska om socialpolitik, läsa två kapitel i en svintråkig bok, städa, diska, springa, sova och umgås med mina vänner som jag inte sett på hundra år (okej typ två veckor).

Känns ungefär som att jag har ägglossning, pms, feber och borderline på samma gång. Mår förbaskat bra så att säga. 

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0