aska är den bästa jorden

Är inne i en sån sjuk längtansperiod. Längtar efter skolan, efter att få flytta till stor lägenhet och boa om. Längtar efter barn. Efter en hundvalp. Glasstårta. Eller ja, mest rycker det väl i livmodern och Nina får hålla i mig när vi passerar små knoddisar för att jag inte ska sno med mig dem hem. Men tänker att det kanske är bäst att bara längta, ett tag till. Ni andra kan väl klämma ut lite ungar så vi kan få snusa bebislukt och sjunga barnsånger? Bra idé tycker jag.

I alla fall: När det rycker och drar i längtansnerverna som mest, så kan en ägna sig åt att kolla in allt fint alla andra åstadkommer. Här, t.ex. Där kan en hitta sånt här fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0