we're in the middle of something, we're here to stay

Är helt plötsligt sambo. Byter stad som andra människor byter underkläder och trivs väldigt bra med det. En del tittar konstigt och undrar vad det är för fel på mig, men varför ska jag vänta på bättre tider när det är det här som känns bra? Varför ska vi trycka på stopp och vänta så mycket? Det är ju nu det händer. Det är nu. 

Igår slängde jag cv:n omkring mig som om det vore toapapper. Tror att jag gjorde ett bra intryck med mitt superleende, efter allt peppande från min egen coach Tora. Hon är bra. Vi är bra. Sen att vissa butiker är dumma i huvudet och inte förstår vad de missar när de säger nej och adjö, det är deras förlust. Här har de världens bästa butiksbiträde, de vet bara inte om det än! Undrar om en kan skriva "superhjälte i smyg" och sådant på cv:t? Vore ju bra. Lite så jag rullar.

Ursäktar å det grövsta för halvkassa instagram-/hipstamatic-/valfri random fotoappsbilder. Kameran ligger nu stiligt på en hylla bredvid pappas gamla Nikon. Ska bara försöka minnas hur en gör.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svar: Tack, det är nog dom två jag är mest inne på också :)

Jag har haft lite kontakt med ägaren och Alda verkar ha det bra, vilket är skönt att höra! :)

Kram

2012-01-17 @ 17:43:41
URL: http://aaasil.blogg.se/
Postat av: angie

fina bilder!

2012-01-17 @ 17:53:01
URL: http://bardittlejonhjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0