when all you whant is the reasons you can't find

Är det här som det tar slut? Allt det jag byggde upp, fixerade och kämpade för att klara av. Är det nu det ska visa sig att jag inte klarar av det? Att jag dagligen sårar och upprör de mina, de som jag älskar; att jag inte längre kan se att det de säger är av kärlek, inte förudmjukelse. 

Men vad är ett slut och när tar en ny början vid? 

Jag är livrädd. Jag vet inte vad som ska hända och jag vet inte vem som står kvar, om någon gör det. Vet inte om jag någonsin kommer kunna förlåta mig själv för det här. Vet heller inte om jag skulle kunnat förlåta mig för att låta bli.

Kanske är det mest plågsamma att du ständigt tvingas välja. Vad gör jag när alla har gått vidare och jag är kvar?

Kommentarer
Postat av: M

Jag finns alltid kvar, du fina!

2011-09-26 @ 13:29:54
URL: http://malinwiiri.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag är alltid här för dig Cajsa. Oavsett vad vi gör, om vi befinner oss på olika platser i världen. Oavsett vad vi tycker om saker och ting. Det har aldrig spelat någon roll. Vi har bott ifrån varandra. Vi är olika. Men det som gör att vi jämt har så kul. Jag finns alltid kvar för dig, vad du än väljer. Jag älskar dig min vän!

2011-09-26 @ 17:33:15
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: maja.

Lottas ord. Finns alltid här Cajsa och kommer alltid göra det.

2011-09-26 @ 20:23:45
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0