this town is getting smaller every day

Gillar det abrubta och omedelbara avslutet i förra inlägget. "Alla" innefattade igår de här fröna (Ingrid böjer sig demonstrativt ner precis när vi ska ta bild). Ingen fin instagrambild precis, men så är det här i livet när en lever utan iphone. Jajemän. I alla fall, kvällen var så himla fin och jag är så lyckligt lottad som får dela mitt liv med de här fina människorna. Vi fick uppleva livemusik i form av två säckpipespelande skottar i kilt, väldigt billiga drinkar på sunkig kvarterskrog samt nära-slagsmålsupplevelse med mig och random taffsare på Yaki Da. Alltigenom mycket trevligt. Fötterna blödde, vi skakade röv. Evelina var nöjd med sin födelsedag. Nu ska jag fara till Château Lindgren och Plumpklubben. Adieu.

Eller okej, visst vore det fint att åka till Paris? Helt ärligt? I april kanske, en helg? Okej? Okej! Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0