we found love in a hopeless place

Av lilltjejen fick jag ett bokmärke och under alla löv ligger en oro jag trodde jag glömt. Gömt. Förintat. Nu är allt ett garnnystan av kaos och jag kan inte ta i det. Ligger på golvet och låter oförmågan ta över. 

Det var aldrig såhär det skulle bli. 

Längtar efter hennes sockerögon. Hennes hår när det faller mot hennes nacke och huden när hon håller sin hand mot min. Vill stanna där förevigt, vill somna i hennes andetag, men verkligheten slår mig hårt i magen och jag kan inte andas.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej! Jag måste bara säga att jag tycker att du skriver så himla fint! Fin header hade du också :) Kram!

2011-10-19 @ 13:18:57
URL: http://mla-photography.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0