när tveksamhet gror, då jag är långt från beslut, då ingenting är som man tror, inget är som det ser ut

Måste gå upp ur sängen. Den Kloka Mannen sa att nu ska du börja göra tvärt om. Det här kan du redan. Vänd om, gå rakt in uti det. Allt det där som skrämmer dig.

Men jag rispar naglar mot en betongvägg, i en hall, på ett golv och när jag ska sätta nycklarna i låset skakar handen så förbannat att ingen nyckel passar. Har blod i munnen, i huvudet formas tankar, flyktvägar, nödlösningar och jag blir rädd för mig själv.

Klockan är 21:25. Jag går upp ur sängen nu.

Kommentarer
Postat av: Cami

Saknar dig. Kunde inte sova i natt så jag läste lite brev från dig. <3

2011-05-19 @ 23:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0