nu för tiden kan man inte älska någon

Det blåser en storm över Jorm. Fast nu var det Ramberget och inte Jorm. Nästan samma. Djupa ord, fnitter och helhetsbilden. Poletten föll ner, tror jag. Med ryggar mot en bergsvägg och bara ett par vantar kan allt klarna. Trots dimma.

Nu borde jag byta om, om jag ska hinna till gymmet. För nu är hemtentan klar och den ska jag försöka klara av att lämna ifrån mig idag. Men det är så svårt att veta om det är rätt. Om en skrivit det som förväntas. Kanske får en inte veta sånt förrän resultaten kommer, helt enkelt. Åh, denna väntan.

Förresten. Nästa torsdag. Då.

Kommentarer
Postat av: inger helén

åh vad fint och mysigt det såg ut.

2011-03-23 @ 22:36:12
URL: http://smallwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0