I only feel gravity and I wonder why

Vet varken ut eller in nu. Vill härifrån, samtidigt som människor runt omkring säger att jag borde stanna. Att det blir bäst så. Är så rädd för att inte komma härifrån. Att inte bli mig själv igen. Är livrädd för att det är såhär det kommer vara. Därför vill jag härifrån. Bygga upp mig själv från grunden och överleva. Jag tänker fan inte ruttna bort vid nitton, som hosptaliserad bensoknarkare. Det har jag inte tid med. Det finns annat jag vill göra. Annat jag vill åstadkomma.

Jag vill inte att det ska vara såhär. Det känns så fruktansvärt meningslöst. Och jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Hur det än blir så finns jag ALLTID vid din sida.

2011-07-22 @ 20:53:12
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0