waste it on fixing all the problems that you made in your own head

Vill inte producera något just nu. Har svårt att röra mig i mitt eget, kan inte andas mellan alla skrik och det dåliga samvetet. Obekväma morgnar. Försöker rikta allt åt ett annat håll. Som eld, hon har slagit ner i mitt huvud och spridit sig. Som eld. River bitar av mig själv och säger alldeles för mycket. Hoppas att hon inte lyssnar. Att hon inte hör på. Det finns så mycket hon inte ska höra.

Det är svårt att läsa. Ibland tar utrymmet slut och någon säger att det får vara bra så. Jag vill få in allt, vill hinna. Vill kunna. Simmar i havet av självhat och måste tänka på allt annat. Det finns inte rum. Eller så klarar jag bara inte av.

Hur vissa kan gå mig helt förbi. Helt plötsligt står de mitt framför mig. Jag kan inte blunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0