så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

Får inga svar. Det gör mig galen. När jag inte vet vad som förväntas av mig. Vad andra förutsätter att jag ska klara.

Vill slå spikar i väggen men tror att det är för sent för det nu. Vanliga människor spikar inte. Inte såhär på måfå. Vanliga människor är inte självdestruktivt impulsiva heller.

Ritar i handflatan. Minns när jag spådde tjejerna i klassen. På mellanstadiet. Mittenlinjen för kärlek. Den övre för pengar. Jag hade alltid längst linjer. Kanske var det därför jag aldrig fick vara med.

Hur många mariekex ryms på en timme? Jag kan inte minnas. Det borde inte vara något som någon undrar. Fast jag undrar ändå.

Kommentarer
Postat av: Anita

Har du sett den här mannen?

http://hdbrainstorm.blogg.se/index.html

http://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/AB-HG-Storm/121104291239196

Han har intressanta inlägg......

2011-02-01 @ 23:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0