fill these spaces up with days in my room

Vi har suttit länge och pratat. Om gud. Om semlor, sex och gråzoner. Gränser och hur jävla svårt det kan vara ibland. Det var ovant. Att prata så neutralt och avslappnat om vad som känns bra och inte känns bra. Oftast håller jag tyst om det. Bara för att vara helt säker på att inte verka sjuk i huvudet, en kan aldrig vara helt säker. Men det var tryggt nu. Det gjorde inte ens något att jag åt semla och mackor och choklad, allt på en gång. Det är så ovant att träffa människor som tycker att en är okej. Som vågar berätta och dela med sig och som inte skäms. För annars är det den, skammen, som håller oss i järngrepp och syr igen vår mun. Jag brukar inte Prata Om Det. Men vi gjorde det idag.

Önskar att jag kunde virka.
Och sy ihop spruckna sömmar.
Det finns så mycket att lappa ihop.

Kommentarer
Postat av: lizzie

2011-02-28 @ 20:59:02
URL: http://hem
Postat av: Anonym

hej det blev fel!

Tack för din kommentar, jag tycker att vi lyckades rätt så bra med dessa två skitungar!go denmark!:D du har en finfin blogg, du skriver väldigt bra!

2011-02-28 @ 21:00:32
URL: http://hemmahoshargitai.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej det blev fel!

Tack för din kommentar, jag tycker att vi lyckades rätt så bra med dessa två skitungar!go denmark!:D du har en finfin blogg, du skriver väldigt bra!

2011-02-28 @ 21:00:55
URL: http://hemmahoshargitai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0