23:27

Nu har jag ritat. I vanliga fall ritar jag aldrig, för det kan jag inte. Ikväll var det tydligen inte ett vanligt fall, eftersom jag de facto ritade. En uggla, en bok, en jättekonstig hypnoskamera, en temugg och ett hjärta. Och så blandade jag allt och gjorde en bättre header. Man förvånas över sin smarthet ibland. Som fortsättning på det här kreativa handlandet skulle jag egentligen vilja klippa i tidningen jag läste förut, för det var väldigt mycket fint. Åh, ni fattar inte hur mycket jag längtar efter ett eget bo. Att få förverkliga alla luftslott jag inrett i mitt huvud (om ni bara visste hur många det är...) och handla alla saker jag ser hela tiden, ta hem och packa upp och göra fint. Bona om. Boa. Med min röda kökssoffa och grå fantomenfåtölj. Åh! Ni ska få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0