23:03




Har ätit sjuka mängder ärtsoppa. Och Marabou vintervit. Åh, mamma får gärna fylla år oftare om hon vill. Helt galet. Och jag fick känna lillkotten sparka! Inte bara se, utan verkligen KÄNNA när den gjorde sina ninjamoves! Började nästan gråta, så blödig är jag inför det där lilla livet. För mig är det nästan helt ofattbart att jag ska bli faster och att det ska växa upp en ny liten människa i min närhet. En liten kotte som jag kommer vara faster till. Barn är inte min starka sida i vanliga fall, men när det är syskonbarn kan jag inte låta bli. Åh! Blir alldeles glad. Faster Cajsa, hur jävla coolt låter inte det? Så jävla coolt. Jag ska lära lillkotten allt jag kan! Allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0