18:53


Sådärja. Här har ni mina näsborrar! Visst är de snygga? Och helt naturliga, inte förstorade en enda gång. Man ska vara glad för det man har. Under dem finner ni kvällens underhållning och min absoluta favorit bland skrivna medier. Kanske är det för att jag älskar stolar och prydnadsträd och annat tjafs, eller så är det för att tidningen i fråga i princip bara innehåller bilder. Jag gillar bilder. Mitt öga gillar bilder också, bättre än bokstäver. Jag läser så gräsligt långsamt, så med bilder kommer informationen in lite snabbare. Great success. Dessutom blir jag bara glad av den här tidningen. Filter och Bang och dylika tidningar, där politik står i första rummet tenderar att bara göra mig upprörd. Bättre med bilder, som sagt. Till det: Nyinköpt te, med smak av smultron, citrus och rom. Jag dööör! Orgasm. I. Munnen. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: P,

Cajsa, du är så underbart härlig :)

2010-11-02 @ 01:33:42
URL: http://josefinpevny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0