15:23


Jag råkade möblera om ändå. Och blev faktiskt nästan klar. Allt som gick att fixa är fixat. Jag har till och med gjort en pärm för viktiga vuxenpapper. Och en för "diverse konstiga papper" och en för "ännu mer papper". Känns bra, ordning och reda liksom. Och som bilden så fint illustrerar, så hamnade skrivbordet vid fönstret. Jävlar vilken skillnad. Nu kan jag se ner på mänskligheten och sitta vid datorn, samtidigt. Dessvärre fick, som väntat, inte mina böcker plats i bokhyllan. Därför ska jag köpa fler, i helgen. Fyra stycken skivor och åtta konsoler från ikea. Och under det ska det hänga en ljusslinga och där ska allt fint få nypas fast med klädnypor. Jag vet att det kommer bli fint. Och det låter INTE flummigt. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0