15:06

Idag är det en Earl Grey med citrondag. Det är också en dålig hårdag. Inte för att man kan ha en bra hårdag när håret ser ut som ett fågelbo (med tillhörande utväxt). Tur då att jag 1. hade citroner hemma och 2. bara ska träffa Tamme och Moderskeppet idag. Imorgon måste jag dock göra något seriöst med håret, för då ska jag åka tåg. På tåget upp till Östersund är det alltid fullt med folk. Jag förstår inte vad folk ska dit och göra? Det är väl ingen världsmetropol direkt, om än en väldigt fin stad. Fast jag hade nog inte tyckt att den var fin om jag inte hade rent sentimentala komplingar till den. Typ hade bott där i tre år. Typ träffat fina människor där. Typ älskat fjällen. Då hade den nog fortsatt vara en diffus prick högt upp i norrland någonstans. Nu blev det lyckligtvis inte så. Därför åker jag dit igen imorgon och agerar stalledräng ett tag. Sen åker jag till Vemhån och hälsar på världens finaste Julia i några dagar. (Den sistnämnda informationen var nog huvudsakligen till de följare som mest följer för att ha stenkoll, typ Tora). Och så kan jag avslöja att jag åker till Öland också. Sen i december. Andra veckan, ungefär. (Den informationen var däremot riktad till Anna, Carro och Jenny). Sen är det jul!!!11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0