13:16

Det är alltid lika spännande att vakna och upptäcka att jag visst gjorde en ny header i natt. I sömnpillerruset. Helt fantastiskt. Tyvärr måste den sitta kvar ett litet tag till, för just nu behöver jag verkligen packa. Åker imorgon. Ska upp halv sju. Det är OMÄNSKLIGT. Men, vad gör man inte? Hoppas att Malin kommer ihåg att det är just imorgon jag kommer, så jag har skjuts. Annars blir det tungt. Mina väskor brukar bli tunga. Jag har alltid halva bohaget med mig, för säkerhets skull. Vet ju aldrig vad som kan behövas. Ytterligare ett dåligt drag jag har. Vet inte hur jag ska klara av att backpacka i Indien dock. Känns jobbigt med en liten ryggsäck.

Men vafan, packa var det. Pisk.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Cajsa, har du målat den ugglan? :O

2010-11-19 @ 16:02:53
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0