10:35

För ovanlighetens skull så har jag något inplanerat idag, nämligen fika. På Vurma. Har ni inte varit på Vurma (ni som nu råkar vara bosatta runt hufvudstaden), så måste ni gå dit. Galet bra ställe, sådär som man vill att fik ska vara men som de oftast inte är. Kalas, helt enkelt. Allt vore väldigt kalas, om det inte var så att jag somnar runt fyra-fem på nätterna och att dagens fika är bestämd till tolv. Så om ni ser en rödhårig zombie kring Kungsholmen idag, så är det bara jag och mina påsar under ögonen som är ute på fika.

Lyckligtvis får jag sömntabletter idag och kommer därför inom kort att vara en alldeles normal människa, men alldeles normal sömnrutin och som orkar alldeles normalt mycket. Fett bra. Nu borde jag verkligen klä på mig istället för att sitta här och fylla ert läsbehov. Shame on me. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0