20:51


Det är helt sinnessjukt att det bara är fem minusgrader ute. För det känns åtminstone som femton och då ska nämnas att jag är vän av kyla, i vanliga fall. Idag var det däremot odrägligt. Tur då att Kista är varmt. Jag kryssade fram mellan barnvagnar och pälsmössor och hittade allt jag skulle ha. Hur ofta händer det? Makalöst, måste jag säga. Synd bara att trosindustrin har gått bananas. Vill man inte ha volanger(!), krusade kanter och rosetter får man gå på mormorsavdelningen och ha troskanten uppe i armhålorna. Vill man ingetdera, får man vara utan. Eller ja, det kändes så ett tag åtminstone. I alla fall, jag hittade trosor och kunde gå hem utan trosångest. Great success!


Sådär ser det ut just nu. Jag går runt och biter sönder naglarna, äter obscena mängder pepparkakor och försöker att verka cool. Det är dock inget som någon går på. Jag är jävligt ocool när jag biter på naglarna. Men det är fan inte mänskligt att behöva vänta på sådana här livsavgörande besked. Inte alls, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0