teardrop on the fire, feathers on my breath, you're stumbling into all

Är slut, som människa och artist. Tolv kartonger är packade och nu är det bara garderoberna + böckerna kvar. Och lite annat skit. Men sen jävlar. Har dessutom gjort någon form av flyttkort. Ingen vacker syn, dock, men vad ska man göra när man saknar all känsla för form, färg och allt det där tramset. Det är mina vänner bra på, det räcker. Jag måste ju väga upp deras estetiska tygd, med... Något. I alla fall! Imorgon ska moder och broder och jag till Ikea (nej, inte för att äta - för att handla möbler), sen är jag pank. Om jag kan bli mer pank än jag för närvande är. Kanske. Nu ska jag klappa på min nya skrivare, som har varit duktig och klarat premiärturen med bara några små missöden. Fint. Duktigt skrivare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0