la maison est l'endroit où vous finalement assis

Idag har varit en mycket händelserik och bra dag, trots att det egentligen bara är en sak som har hänt. Jag vann budgivningen på lägenheten. Alltså, på lördag åker jag ner till Göteborg, lämnar handpenning och åker sen till Stockholm igen. Fjortonde januari skriver vi kontrakt, jag får nycklarna och flyttar in. Fattar ni? Det känns ofattbart och underbart på samma gång. Om jag kunde förklara hur overkligt tacksam jag är, så skulle jag göra det. Nu är jag så trött att mina ögon går i kors och då är det svårt att skriva (om ni inte testat, så testa). Därför ska jag skriva och leverera här någon annan dag. Lovar. God natt.

Kommentarer
Postat av: Cami

Earth-enorma gratulationer!!!!1111

2010-12-17 @ 00:21:48
Postat av: M.

Åh hade jag champange skulle jag sagt skål här.. Men det har jag inte. Men hoppas allt blir bra för dig.

2010-12-17 @ 00:29:15
URL: http://intelikabra.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh, härligt Cajsa =) Stort grattis!! Passar på att önska dig en god jul också!! Kramis.

2010-12-17 @ 19:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0