I'm the moment between the striking and the fire

Sitter för tillfället på tre miljarder nålar och hetsäter morötter, som ren nervositetsåtgärd. Allt på grund av budgivningen på lägenheten, vilken pågår just i detta nu och som vi leder. Jävlar vad jag inte tänker ge mig. Snälla, fina, rara mamma håller ställningen och jag försöker hitta på något vettigt att göra medan jag inväntar nästa sms från mäklaren. Nervöst? Nervöst. Det är the most recurrent feeling of the week. Grattis, säger vi här på faravill. Nu tänker jag baka det jag inte hann igår och hoppas på att ni håller era tummar och tår för mig. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Lotta

hoppashoppas

2010-12-16 @ 17:26:42
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0