i guess the change in my pocket wasn't enough

Okej, under ett dygn har jag hunnit: Gå upp omänskligt tidigt, få sms från SJ med texten "Tåget blablabla mot Göteborg är inställt! Sucks to be you!" (okej, inte riktigt så, men ni fattar), få en ny biljett, åka tåg, julhandla med fina fina Lotta (se bild 2 & 3), åka hem till fina fina Lotta och fika, vara sjukligt nervös, vara på visning och känt mig gravt missanpassad om än omåttligt förälskad (i lägenheten, alltså), gå vilse i ruset efter visningen, åka hem till Lotta med familj igen, promenera bort till kusiner med familj och bli bjuden på jordens godaste spenatsoppa, åka spårvagn + buss i typ en timme ut till Hisingen igen, däcka hos Tora medan hon fortsatte prata, gå upp omänskligt tidigt IGEN och sen åka tåg hem. Det där var dessutom den längsta meningen jag någonsin skrivit. När jag kom hem insåg jag att mitt rum verkligen är i stort behov av städning. Synd att det står kartonger och annat lite överallt och hindrar mig från grundlig rengöring. Kanske får räcka med lite dammtorkning. För dammlagret börjar bli sådär obehagligt tjockt. Eh. I alla fall. Baka, ska jag göra också. Adjö.

P.S. Översta bilden visar världens godaste mat. Kelda® Orientalisk soppa (ovovegetarisk, ej vegansk) + en bit hackad rödlök och en liten riven morot, som man fräser i lite olja. Svartpeppar på det så kan man liksom strunta i att äta något annat över huvud taget. Lovar. D.S.

Kommentarer
Postat av: Lotta

mysig dag! <3

2010-12-15 @ 15:04:02
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0