crosses all over the boulevard

Oh, packelipack. Jag är en mästare på att packa. Staplar lådor på längden och tvären, över hela rummet och ut i hallen. Man måste väl få vara bra på något liksom. Och mamma sa att jag var speciell när jag var liten.

Gjorde en lång, lång, evighetslång lista på saker jag, mer eller mindre, behöver köpa. Min ekonomiska lilla djävul knackade på pannbenet och frågade "med vilka pengar?", men jag lyssnade inte så noga. Tänkte att det löser sig. Fast sen strök jag litegrann i alla fall, för säkerhets skull. Tur att jag har varit en duktig chey och sparat och hamstrat pengar i några år. Det blir lättare att köpa stolar då. Å andra sidan har jag väldigt, väldigt fina golv, så det borde inte vara några problem - de är väldigt sittvänliga.

Ska inom kort ansluta till moderskeppet och inhandla diverse mer akuta förnödenheter. Typ tvål. Sen kommer Gry, vilket innebär en skabrös mängd onyttig föda, julmust light och film. Fint. Kommer sakna att ha henne på promenadavstånd. Eller allt är väl relativt, men att promenera mellan Göteborg och Stockholm känns lite overkill. Dock att tåget tar tre timmar och kostar 180 pix om man har tur. I'm just sayin'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0