all that noise and all that sound, all those places that I have found

Dock att jag vaknade halv tre? Det har fan i mig aldrig hänt förut. Tror inte ens att jag sovit längre än till ett, men min kropp är väl inte helt som andra kroppar och uppskattar inte sömn. Vilket däremot mitt huvud gör. Därför är jag mer utvilad än någonsin idag, vill jag lova. Fast jag har ont i fötterna, fortfarande. Sjukt jävla ont. Men det var det värt. Lovar. Dessutom är jag så fint konstruerad, att jag i princip aldrig blir bakis och därmed fungerar lika bra dagen efter. Det var en användbar egenskap när en gick i skolan: Alla andra såg ut som zombies dagen efter, medan jag var lika fräsch som vanligt (läs: inte särskilt fräsch, men fräschare än en zombie). Eh, i alla fall. Om någon ville veta, liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0