14:03

Men jävlar, nu har halva dagen gått igen. Jag måste sluta göra ingenting, det tar så mycket tid. Fast idag har jag faktiskt gjort klart en sak som skulle göras klar. Guldstjärna till mig. Nu borde jag egentligen gå ut, för snart blir det mörkt och då vaknar alla spöken. Jag gillar inte spöken. Inte mörker heller, för den delen. Dessutom måste jag gå bort till kiosken och hämta ut nya abonnemanget till mobilen = prata med människor = UH. Men jag menar, vad gör man inte för att folk ska kunna ringa gratis till en.

Nä, iväg var det. Ska inhandla ny hårfärg och en mössa. Värt. Och på tal om det, så köpte jag världens bästa julklappar förra veckan. Ni skulle bara veta! Tyvärr får ni vänta till efter jul, eftersom julklapparnas mottagare läser det här pladdret. I alla fall. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0